Fatmagulkocakaya Merhabalar Normal doğumdan korkuyorum özel hasteneye gidiyorum acaba sezaryen isteğe bağlı mı yoksa doktorun görüşüne kararına göre mi?. Doktoruma sormaya çekiniyorum henüz 4 aylık hamileyim daha erken diye soramıyorum.
Selin648 Fatmagulkocakaya bende senin gibiyim canımnormal Doğumdan çok korkuyorum 31 hafta olduk bu son kontrolümde söylicem özel hastaneler isteğe bağlı sezaryan yapıyormuş
nurcakir58 Fatmagulkocakaya ben hiç normal doğum istemedim zor çünkü gördüm sezerysn istedim bebekden dolayida sezeryan oldum normal yapamazdim
Kdzeregli Fatmagulkocakaya özel hastaneler de kendi isteğinle sezaryen olabiliyorsun canım. Ben de isteğe bağlı sezaryen olucam inşallah
yagizefeninannesi Fatmagulkocakaya canım ister söyle ister söyleme zaten genelde özel hastanelerde doğuma yakın doktorlar soruyorlar anne adaylarına nasıl doğum düşünüyosun diye çok germe kendini herkes normal yapacak diye kanun da yok doktorunda normale zorlayamaz şartları birlikte değerlendiriceksiniz
Fatmagulkocakaya nurcakir58 evet işte bende cesaret edemem korkuyorum şimdiden dile getirmeli miyim doktoruma
Ay-se-tufnk Fatmagulkocakaya getir canim ben daha 3 aylik gebeyken dedim tamam dedi doktor çünkü 30 hafta ve yukari donemlerde cati muayenesi yapiyorlar o cok fena diyorlar acıtıyormus. Ben sezeryan dedim ilk gunden beri 1 haziranda 39 +2 oluyoruz o zaman alcak
nurcakir58 Fatmagulkocakaya aynn şöyle ben söyledim genelde normale teşvik ediyolar ama benim bebegimden dolayı kessekde dedi cikmaz
gamzosgamzos Kesinlikle bende baştan beri isteğe bağlı sezaryen istiyordum zaten tansiyondan dolayı zorunlu olmuştum :)
Fatmagulkocakaya Ay-se-tufnk teşekkürler o zaman bu ayki kontrolümde dile getirmeliyim bakalım doktorumuz ne diyecek
Mucizem7 Fatmagulkocakaya canm özel hastanelerde isteğe bağlı sezeryan oluyo bence konusabilirsin bunda garip bir durum yokki zaten özele neden gidilir herşeyi ’ın çok daha rahat konuşabilmek ve sorabilmek icin😊
Ay-se-tufnk Ayparemmm yook canim dun gittim 37+3 tuk hic etmedi doktor normalde ediyorlr normal dogum isteyenler icin
mls23 Fatmagulkocakaya sezeryana karar verilirse dogumuna belden mi yoksa tamamen mi uyumak isteyecegine sen karar veriyorsun canim 😊
linguist92 Fatmagulkocakaya Bazı özel doktorlar normal doğumu çok savunup destekliyor ama bazıları da kararı tamamen sana bırakıyor. Öncelik sizin isteğiniz..