ilkayK İkisi de değil.Bu tarz markaların hepsinde ileride ciddi sorunlara yol açabilecek,sağlıklı olmayan maddeler var.
Benim bebeğim 20 aylık. Doğduğundan beri şampuan ve losyon olarak Mustela kullanıyorum.ve çok memnunum.Evet biraz fiyatlı ama mesela şimdiye kadar daha 2 şişe şampuan kullandım.
Daha uygun ama içeriği temiz şampuan ararsanız da babyme,minoris ve siveno var.
Deterjan olarak duru granül kullanıyorum,ondan da memnunum.onun dışında yine minoris,siveno ve green clean markasının deterjanları güzel.