Kızlar merhaba şuan 20+4 haftalık gebeyim etlik zübeyde hanımda ayrıntılı ultrasona girdim tabi ne kadar ayrıntılı denirse 1 dk bile sürmedi hiçbişyi söylemdiler doğru düzgün acaba farklı hastaneye gitsem tekrar ayrıntılı ultrason çekilebilirmiyim???