Olmaz olmaz inşallah.sen gönlünü ferah tut.ben ilk gebeliğimde çok evham yaptım,embriyo görünecek mi,kalp atışını duyacak mıyım diye.oyle düşüne düşüne korktuğum başıma geldi.bu sefer daha rahat olmaya çalışıyorum,hep iyiyi düşünüyorum.sana da en çok onu tavsiye ederim.hem kendini yıpratma,hem de bebişini üzme.iyi düşünelim iyi olsun inşallah ♥️