ilknur25_ Kızlar merhaba 👋 medicalpark hastanesi bahar hanıma gidiyordum normal de fakat 2 Aydır yok 32.haftadayim kontrollerim hep aksadı , medicalpark ta onerebilceginiz memnun kaldığınız doktor var mi ?
ilknur25_ Unlukacar teşekkür ederim , bide şey sorayım size doğum gece bile olsa geliyor mu izinli gününde vs.
Unlukacar ilknur25_ yani eğer uzakta değilse izin gününde mutlaka geliyorum dedi ben hem hastane hemde hekim olarak çok araştırıp Şeyma hocayı buldum gerçekten çok memnunum çok Güler yüzlü ilgili bi hoca 4.ayımız bizimde 🙏🏼🙏🏼
Serpilcik Ben de Halide Yüksel e gidiyorum işinde gerçekten cok iyi. Bu arada normal süreçte doğum ne zamansa kendi doktorun geliyormuş hastanede fakat pandemi tedbirleri kapsamında nöbetçi doktora devretmişler ama Haziran Temmuz gibi tekrar eski normal düzene dönebiliriz dedi doktor.
ilknur25_ Unlukacar anladım Bahar hanımı beklersem doğuma gidicem yakında 😁 bekleyim dedim ama kontrollerim hep aksıyor Şeyma hanımı duymuştum daha öncede ona gideyim o zaman teşekkürler