Ozlem0334 canım geç döllenme varsa eğer normal olması gereken haftadan geride olması çok çok normal. Ultrasondan ultrasona da değişiyormuş bu ölçümler olsun, haftası olsun az da olsa, hep öyle duydum yaşayanlardan. Hatta ileri ki zamanlarda bebek haftasını karşılayabiliyormuş. Bazı annelerin bi kaç hafta önden bile gidiyormuş. Bunu kafana takmamaya çalış. Ve en önemlisi stres asla yapma. Çünkü senin üzülüp stres yapman kanama yaşamana sebeb olabilir. Bol bol dua edip, pozitif düşün. Gerçekten bu dünyada nefes alacaksa her ne şekilde olursa olsun Rabbim mucizesini veriyor. Bence kendine daha iyi ve güvenilir bir doktor bul, özellikle ilk gittiğin doktoru bir daha tercih etme. Bol bol dinlen bu süreçte, kendini riske atma. Kalp atışını geç duyan birçok anne var, bu da geç döllenmeden kaynaklı bunun içinde kaygılanma:)