Invisible-33 Happymama bende deneyeyim o zaman bi ona göre alayım en kötü Türk kahvesi içerim bende 😇
1Mrveylmz Deletedmom185 benim doktorum önermedi ekstra antibiyotik ve parol harici bi ilaçta yazmadı doktordan doktora bünyeden bünyeye değişebilir saygılar
1Mrveylmz Deletedmom185 bu arada kafeinde aman aman yararlı bişey degil illa içeceksin demenizi de doğru bulmuyorum ben içmedim zararınıda görmedim
Harvicell Happymama özel de mi doğum yaptınız bazı hastaneler uyuşmadan takıyormuş bende özelde olacağım uyuştuktan sonra takmalarını isteyeceğim 🤷🏻♀️
Seheralya1905 Happymama inşallah canım sadece ilk yürüme insanı zorluyor yine bünyeden bünyeye değişiyor sonradan yürüdükçe iyi oluyorsun
44Gul44 1Mrveylmz Merhaba burada yeniyim dogurma 1 ayım var spınel nedir bu konular hakkında hiçbirşey bilmiyorum. Benim bebeğim ters sezeryan olabilir.
1Mrveylmz Deletedmom185 sezeryan dan sonra zaten gaz çıkartılıyor eğer kendini kasmazsan kendini acaba çıkmazsa hastanede kalırsam diye şartlamazsan doğumdan en az 2 gün önce katı gıdayı kesersen
[silindi] Seheralya1905 kombin anestezi yani epidural spinalin baş ağrısı yapmasını engeliyormuş ve spinal 1 doz veriliyormuş sadece epidural devamlı doğumdan sonrada devam ediyormuş kombin anesteziyi duydunuz mu bunu yaptıran var mı ?
merveakcy09 Seheralya1905 hayırlı olsun canım öncelikle Allah analı babalı büyütsün 🥰ameliyattan çıkıyorsun ya hemen normal e dönebiliyor musun acaba onu merak ediyorum bebekle ilgilenmekte falan zorlandın mı en çok bunu merak ediyorum 😇
Seheralya1905 merveakcy09 Benim bebeğim solunum sıkıntısından dolayı Malesef kuveze alındı 3 4 gunluk
Invisible-33 Seheralya1905 acaba solunum sıkıtısı sebebi ne imiş akciğer gelişimin de felan mi bir problem olmuş? Planlı sezeryan mıydı?