btlyldrm Cileklimilkshake34 canın istemese bile cok az bile olsa yemelısin bende 8 haftalıgım bulantılarım var ama bir sey yemediğim zaman daha kotu oluyorum. Kendi yaptıgımıda yıyemıyorum arkadasım annem falan corba yolluyor onu ısıtıp içiyorum hep zorla o benı rahatlatıyor
Cileklimilkshake34 btlyldrm zorluyorum bende kendimi yiyebildiğim kadar artık.. yediğiniz içtiğiniz bebişinize şifa olsun insallah 🙏🏻❣️
Cileklimilkshake34 YelizDurmus aahh 31.haftamı . Allah bolca sabır versin . Hersey bebişler için , direnicez ne olursa öyle görünüyo🤯🎀
YelizDurmus Cileklimilkshake34 Bana kimse benzemesin gerçekten zor bişey çıkartmak . Kısır ve irmik içeren yiyecekleri yiyemiyorum doğumu bekliyorum valla
Seyma-dgrmnc Cileklimilkshake34 canım polonun naneli şekeri var onu ye eğer benim bulantım öyle öyle yavaşladı bu aralar yine bulanmaya devam ediyor hemen şeker yiyorum
Cileklimilkshake34 Seyma-dgrmnc normalde o şekeri yiyemiyorum sevmiyorum ama denicem 😪 teşekkür ederim önerin için ❣️
Cileklimilkshake34 Cemrenur prilam kullanıyorum bende . Faydası varmı yok mu anlamadım yaklaşık bi haftadır kullanıyorum.. eksi seyler beni tam tersi kusturuyo . Çok sevdiğim limonla ayrı düştük bu yüzden 😪😃
Cemrenur Cileklimilkshake34 prilami düzenli kullanmak gerekiyormuş. Bende bilmiyordum sadece bulantı başlayınca atıyordum bi tane ama öyle değil bi rutin oluşturup her gün içersen geçiriyor hakikaten 🌸
Cileklimilkshake34 Cemrenur yok bende düzenli kullanıyorum doktorun söylediği sekilde . Aksam yatmadan iki tane iç demişti bana . Bi haftadır basladım bende . Bazen faydası var diyorum bazen ilaç etkilemiyo diyorum . Değişik🤷♀️