Hilal93 benimde sizin gibi 20. Haftada tişörtlerimde kocaman, yuvarlak leke yapcak şekilde gelmeye başladı çevremde herkes normal sesi yinede doktora sordum süt bezleri geliştiği ve göğüs büyüyüp hormonlarda arttığı için oluyor dedi canım hala öyle gelmeye devam ediyor hiç erken doğum sıkıntısı yaşamadım inşallah, da olmaz kişiden kişiye değişiyor olabilir erken doğum riski şuan 33+4 deyim