feyzaa06 14.16 da doğdu çok şükür. Toplam 7 8 saatlik bir süreçti çok kolaydı diyemem. 8 9 cmden sonra benim için çok sıkıntılıydı. Ama cok sukur güzel bir doğum oldu ilk doğum olmasına rağmen çok şükür.
feyzaa06 Eşim yanımdaydı her aşamada doğuma da girdi. Belime yaptığı masajlar o kadar iyi geldi ki şancı sırasında kesinlikle yaptirin.
annee27 feyzaa06 masallah ya darisi bizlerre ins. Cok korkuyorum acikcasi boyle yazan anneleri gorunce ferahliyorm ama.aklima geldikcede yine korkuyorm. Ozellikle ıkınma ve bebegin cikma ani nasl.olacak kafamdan canlandryorm ama sinirlerim bozuluyor 🙄😓
feyzaa06 annee27 o son aşama çok uzun sürmüyor oraya kadar getirdiysen oda oluyor bir şekilde. hiç kafana takma düşünmemek en iyisi.
feyzaa06 Gerçekci olucam hiç acı yok oo süper müthiş kesinlikle diyemem acı çekiyosun bunu başta kabul etmek lazım. Hep hızlı ve kolay doğum diye dua edin.