Arkadaşlar merhaba, 38+5 haftalığız. Gece 12 den beri sürekli kasılmalarım var. Çok sık olmaya başladı 5 dk da 1 e düşüyor. Bebek kendini semsert yapıyor geçiyor birkaç dk sonra tekrar aynısı oluyor. Belim ağrıyor yatıp dinlenmeyle bir türlü geçmedi. Kasılmalarım uykudan uyandırıyor sürekli. Bu doğum sancısı mıdır?