Yagmursezer Kontrollerimize ne kadar sıklıkta gidiyoruz malum virüs olayları var diye insan gitmeye çekiniyor
Esra13 Yagmursezer Şuan 37. Haftamdayım son 1 kontrolüm kaldı sonra doğuma gideceğim. 30. Haftadan bu yana 2 haftada bir gidiyorum. Aksatmak doğru değil, tedbirinizi alıp kontrollere mutlaka gitmelisiniz..
KoalasMom Yagmursezer Doktorun çağırma sıklığıda önemli tabii ama gerekli önlemleri alıp gitmek lazım can taşıyoruz 😍