Candidate İyi geceler. İlk gebeliğim. 4haftalığız henüz. Tsh testim bu gün 6.29 çıktı ve hipotirioidi hastasıyım çok çalışıyor. Levotron 100 mg kullanıyordum 150 oldu gebelikten dolayı. Sizce normale düşer mi bu durumu yaşayan var mı ?
Zeynepadg Candidate Candidate benimde troid sorunum var exrtyox kullaniyorum 38. Haftaya geldik ilacini duzenli kullan ve her ay troidleri olcur duzene girer merak etme 🙏🏻
[silindi] Candidate Bende 3 4 haftalık hamileyim canım benimde değerim 3.100 falan çıktı 25 mg kullanıyorum bugun kontrolüm var inşallah düşmüştür
2020-2020 Candidate benimde 8. Haftada tsh 6.25 çıktı. Gebe kalmadan da 4.50 falandı. Yani hep düşük tiroide sahiptim. Ama hiçbir doktor bunun için ilaç vermemişti. En son gittiğim doktor uyardı ilaca başladık. Çok iyi geldi. Zaten hamilelikte daha da düşüyormuş tiroid değerleri ilacı var çok şükür çözümü var 😊😊
Candidate Bazen düzene giriyordu 3-6 ayda bir kontrolümü aksatmıyordum en son Aralık’ta 2 ye kadar düşmüştü normale dönmüştü artık gene çıkmış korktum. Sizin ilaç da benim ilacın muadili. Teşekkür ederim