İlk gebeliğimde ağrısız, sancısız kontrole diye gidip 37.hafta da doğum yapmıştım. Şuan ikinci bebeye hamileyim sabah henüz dr gittim herşey normal nst, ultrasyon fakat ara ara vuran kasılmalarım oluyor. Vajinal kısıma iğne batıyor sanki fakat 10-15 arayla belki daha fazla. Belimde de adet sancısı gibi ağrı var. Bunlar normal midir?🤔(Şu vakitte dr arayıp rahatsız etmek istemiyorum😩)