elifsrbs Fadiiik ne yaparsanız yapın vakti zamanı gelmediğinde olmuyor ben buna inanıp bunu söylerim 🙂
Deletedmom316 Fadiiik ay benimde 7 gun var yaa bir birimizi takip edelim canim hemen hemen nasip olursa ayni ayda nasip olur 🤭 bende 2 gun sonra başlicam teste adetimin 17 18 19 cu gunu oluyor hep yumurtlama o yuzden 2 gun sonra teste baslicam Alahin izniyle bu Ay rabbim nasip eder hepimizeee
Anneadayi2 Fadiiik benimde 3gun sonra basliyo bende ovulasyon testine yarın baslicam inşallah Haziran gebişleri oluruz canım 🙏
Ozdmrkbraa elifsrbs bende buna inanarım evlendiğim ilk günden beri hiç korunmadan ne yöntemler denedim olmadı sağlık açısından sorun da görmedi doktorlar 1 sene bekledim uğraştım umudumu kestiğim anda düştü yuvasına bebeğim 🥰 rabbim hayırlısıyla en tez vakitte size de nasip etsin bu hissi yaşamanızı dua edin bol bol inşallah vakti zamanın da gelir umutsuz olmayın psikolojik olarak ne kadar rahat olursanız o kadar güzel geçirirsiniz bu süreci 🤲🏻🌸
elifsrbs Ozdmrkbraa yanlış oldu sanırım postu açan ben değildim 😌 ama söylediğiniz çok doğru aynı süreçten bende geçtim çok şükür hem 1 yaşında kızım var şimdi de sürpriz hamilelik geçiriyorum ☺️ Rabbim bu mübarek günde bebek isteyen herkese nasip etsin anne-babalığı tattırsın inş 🤲🏻💐
Deletedmom316 Deletedmom316 ya demin yanlis bakmisim benimde bu gunu 22 mayisi saymazsak 4 gun var yumurtlamaya cok heyecanliyim bakalim neler olucak 😊
Esraa16 Fadiiik bende bi ovulasyon tabiki yapan sayfada bunu görmüştüm bacakalri dikip yatmaktan daha iyi pozisyon diye yorum yapmış herkez [img]https://i.hizliresim.com/1t0zMt.jpg[/img][/url]
Esraa16 Fadiiik Galiba öyle ters rahimlj olanlar var mis mesela onlar bile bizde de ise yaradı falan demiş
Girlpowerbabe Biz çocuk düşünmediğimiz için hiç yatmadım ve gebelik ihtimali düsük olan bir pozisyonda oldu şimdi hamileyim bence hiç kafanıza takmayın bunların hiçbir önemi yok akışına bırakın Allah vaktinde verir🙏🏼 En kısa sürede herkese nasip etsin rabbim🙏🏼