Shd-krnaz06 iltihap olabiliyor özellikle de son aylarda kabızlık akıntılar vs durumlar ile idrar iltihabı oluyor onlar da el ayakta yanma yapıyor. Ben test yaptırdım hafif iltihap çıktı bol su iç dedi doktor ama eller ayaklar yanıyor. Yani yanma normal olabilir ama iltihap da olabilir doktorunla konuşsan iyi olur bence