Minedemirr sevindim böyle mantıklı bir birey olmana. Zaten en başta yazdığın postta ki endişende de çok haklı ve mantıklı düşünmüşsün. Ben, Bebek kısmetiyle gelir diye düşünenlerden değilim, öyle olsa Türkiye’de fakir insan olmayıp Avrupa’nın fakirlikten kırılması gerekirdi herhalde 😀 Ama zaten sende çalışıyormuşsun bu korona süreci herkesi ekonomik olarakta kötü etkiledi ama sizin gibi mantıklı ve akıllı bireylerin sırtının yere gelmeyeceği düşüncesindeyim. Bir şekilde yolunuzu bulursunuz. 5 ay öncesine kadar eşimde bende işsizdim. Şuan ikimizde güzel yerlerde çalışıyoruz ve planlamadığımız halde hamile kaldığımı öğrendim. Diyeceğim o ki insan akıllı olduktan sonra her şey yoluna girer.