Merve0808 Kızlar benim kabizlik sorunum var üzum ve kayısi hoşafı içiyorum dogal yolla ilaçsuz tedavi edebileyim die acaba zarari olurmu bebege hoşaflarin
Deletedmom264 Merve0808 canım badem de çok iyi geliyor onu da tavsiye ederim bende badem ve zeytinyağıyla çözdüm bu durumu yoksa 3 gün şişkinlik yaşıyordum
MucizeBekleyenAnne Merve0808 kaç haftalıksınız aynı sorun bende var 5+6 oldum karnım 3 aylık gibi oldu
Mom092 Merve0808 canim gunde bir yemek kasigi organik zeytinyagi ic o cok faydali hem bebegin gelisime hem kabizliga
Busraakrk Magnorm alabilirsin çok faydası oluyor. Benim sürekli kabızlık sorunum vardı hamilelikte daha da arttı. Zaten mg eksikliği oluyor gebelikte, doktoruna danışarak kullanabilirsin. Zararı yok faydası var👍🏻
Merve0808 MucizeBekleyenAnne bende canım 5+5im karnim da var bayagi bu adet olmadigimizdan kaynakli şişkinlik
MucizeBekleyenAnne Merve0808 bende ki kabızlıktan dolayı ya şişti karnım adet olmadığımızdan da kaynaklıda olabilir 😔 canım keseyi gördün mü
Gizocan Gebelikte bağırsak hareketleri malesef yavaşlıyor kabızlık hazımsızlık artıyor. Kuru kayısı yaş kayısı şeftali hergün tüket bol su iç magnezyum içeren vitaminlerde rahatlatır ( ishal yapma durumu bardr magnezyumun) zararı yoktur merak etmeyin faydası vardr hepsininde. Hoşafları bol bol tüket hiç zararı yok
Merve0808 MucizeBekleyenAnne geçen pazartesi gördük çok şükur bayramdan sonra da kalp atişi için gidicez hayirlusu bakalim
MucizeBekleyenAnne Merve0808 bende bu gün kese için geldim bakalım gözükecek mi 6 haftalığım kesem gözükmedi
MucizeBekleyenAnne Merve0808 devlet hastahanesine gitmiştim gözüktü dedi o kadar ne bana ekranı gösterdi ne resim verdi haftaya yine gel dedi randevuları doluydu eşimde başka yere gideriz dedi bakalım 1 hafta sonra kalp atışı duyabilecekmiyiz inşallah duyulur içim rahat eder azda olsa 🤲🏻
Merve0808 MucizeBekleyenAnne inşallah duyulur canım içini ferah tut biz özele gidiyoruz doktorum hiç değişmedi kalp atışını bizde duysrz inşallah
Bahar1011 Ah ah onu hiç sorma Bende de aynı sıkıntı doktora gittim doktorum öncelikle dogal yollarla cözmeye valışalım dedi yulaf ezmesi ve chia tohumu bunları yogurtla karıştırıp düzenli ye dedi eger gene fayda göremezsem diye de şurup yazdı