Cans çok teşekkür ederim elim baya kötü bir durumda çok canim yandı ve cok ağladım surekli buz tutarak geçti gece acısı çok yok şuan ama kullanamıyorum şu topladığı icin 38+4 hamileyim ıns bu hafta gelmez kizim sol elim ama nasil olur bilmiyorum yanimda eşimden baska kimse yok hic iyi değilim benim icin dua edermisiniz😔