Mmmerve123 bebekte belki fizyolojik yapı bozukluğuna sebep olmaz sigara şöyle olur; içtiğiniz sigaranın ağır toksinleri direkt olarak bebeğin ciğerlerine, böbreklerine, kalbine ve diğer organlarına taşınır. Zamanla birikir. Bebek dünyaya gelir ve yaşı ilerledikçe astım hastası olabilir, bağışıklığı düşük olabilir vs vs … İçtiğiniz sigaranın ağır zehir içerdiğini biliyorsunuz bu zehirler elbet biryerde birikecek