Esensena 10 dakikada 1 kasilma ile uyanmistim sabah 9 bucukta aksam 8 de 10 dakikada 3 olmustu. Duzenliydi ben hatta ilk gebelik olunca saate bakinca psikolojik mi yaaa diye sinir oluyordum. 38+1 de dogum yaptim oncesinde hic duzensiz sancim olmadigi icin bilmiodum acikcasi. Ilk sanci girdiginde tuvaletim var zannedip 3 kez wc ye gitmistim hatta cok sukur gecti hepsi 🙂🙂 duzensizse onemsemeyin diyorlar ya bide sanci girince ister yat ister yuru gecmiyor hic bi sekilde