Kızlar merhaba 3 yıl önce camdan düştüm ve belim kırıldı belimde 6 tane platin var bu şekilde olupta kendisi veya yakını normal Doğum yapan var mı çok endişeliyim gönlüm normalden yana ama korkularım var beyin cerrahi doktoru önermiyor risk alma diyor fakat Doğum doktorları bu bir sezeryan sebebi değil bi çok kişi Doğum yaptı bu şekilde diyor sırf bu sebep yüzünden 4 tane doktor değiştirdim hepsi olabilir diyor sizce ne yapmalıyım yardım edin lütfen 😔🙏🏻