Zeynomum2020 Merhaba kızlar 16 haftalık hamileyim 14 haftalıkta cinsiyet öğrenmek için hastaneye gittim yüzde 70 erkek dedi bugün kontröl için gittim kıza benziyor dedi 🤷♀️ 16 haftalıktan sonra yanılma olur mu..?
Ayazsimay Zeynomum2020 oluyormuş 7. Ayda bile olan var hatta doğumunda öğrenen var normal yani umarım bendede yanılıyordur doktor
zeyzey95 Zeynomum2020 detaylı ultrasona kadar emin olmamak lazım diyorlar ama doktorun yüzde yüz eminse bilemem canım
Ozlmmoz Zeynomum2020 ilk başta banada erkeğe benziyor dedi 16 haftada kız dedi hala kız canım sanada 16 haftadan sonra kız dediyse kesin kızdır 😊
Zeynomum2020 zeyzey95 20 haftalıktan sonra detaylı ultrasona bakılıyormuş yüzde vermedi doktor benziyor dedi kendini göstermiyor çok utangaç
zeyzey95 Zeynomum2020 o zaman sen yine bilmiyor gibi devam et canım detaylıyada 22 de falan gidersen kesin öğrenirsin
Zeynomum2020 zeyzey95 2 hafta önce erkek dedi bugün ise kız dedi yani mecburen detaylı ultrarsona kadar beklemem gerek 🤷♀️
Zeynomum2020 Ozlmmoz inş benimde değişmez canım bir kızım var 4 yaşında bunuda kız olmasını çok istiyorum kız evladı bambaşka ❤️
Ozlmmoz Zeynomum2020 inşallah sağlık li sihatli bi oğlun olur canım mutlaka kız evlat başka ama rabbim o duyguyu da tattirsin ❣