Minikimleben Bugün ilk defa ellerim, ayaklarım şişti. 22+3 haftalık bebegimiz. Nasıl geçeceğiyle ilgili arastirdim internetten sizden de tecrübelerinizi bekliyorum nasıl yapmalıyım bundan sonra
cocukgelisimcianne_ Minikimleben bana da oluyor aynısı bide kızarıyor acıyor bugün doktoruma söyledim olacak panik olma dedi ben olduğu anda ayaklarımı da ellerimi de soğuk suyla yıkıyorum rahatlatıyor
Minikimleben cocukgelisimcianne_ ben de öyle yaptım ıyi geldi çok tedirgin oldum şişince hemen ayaklarımı yükseğe koydum öyle geçti sisi