Ozqemrt Merhaba arkadaslar 34+1 haftalık hamileyim şuan hastanedeyim sancım var heran dogum olabilir ve hastanede küvöz yok oğluşum için dua edermisiniz 2 haftadaha dayansın tüp bebek çok zor oldu zaten tükendim artık
Eminesss Ozqemrt Allah yardımcın olsun canım bende 33+6 da doğum yaptım şimdi 5 aylık oldu bile rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin dualarım seninle 🙏🏻🙏🏻
Selimem Ozqemrt Allahım yar ve yardımcın olsun inşallah az daha dayanır yat yorma kendini vakti zamanında gelir insallah hayırlı sağlıklı bir şekilde
Advocatemelike Eminesss Rabbim size ve evladınıza şifa dolu ve mutlu bir ömür nasip etsin :) küvezde kaldı mı ne kadar süre kaldı ?
Eminesss Advocatemelike amin canım benim rabbim herkesin evladını bağışlasın 🥰 bebeğim 2395 gram doğdu 4 gün küvezde kaldı sarılığından dolayı hastaneden çıkarken 2090 gramdı Allaha şükür sarılıktan başka bi sıkıntı yaşamadık ciğerleri solunumu emme refleksi iyidi 🙏🏻 Hiç üzülme sağlıklı olsun toparlıyor hemen benim kızım çok şükür aylarıyla aynı gidiyor kilosu boyu yemesi. Başka merak ettiğin sorular varsa kendi tecrübelerimle yanıtlamaya çalışırım canım tekrar çok çok geçmiş olsun 🤗
Eminesss Advocatemelike canım ben seni postu açan kişi sandım o yüzden üzülme falan yazdım kusura bakma 🤷🏻♀️
Ozqemrt Advocatemelike daha dogmadı dogmak icin mucadele veriyo sorun suki küvöz yok hastanede hepsi dolu güzel dileklerin icin tesekkür ederim
Ozqemrt Eminesss çok tesekkür moral oldu sancıyı durdurmaya calısıyolar oglum suan 2.400 birazdaha dayanması lazım en azından küvöz boşalır
Advocatemelike Eminesss çok teşekkür ederim yine de çok güzel yanıtlamışsınız ❤️❤️❤️ Benim de erken doğum riskim var bu sebeple sordum Allahım sağlıklı sıhhatli kavuşmak nasip etsin 🥰
Eminesss Bebus ultrasona en son 30.haftada girmiştim 1990 demişti sonraki kontrolüm 34 haftadaydı ama miniğim bekleyemedi 😂
Eminesss Advocatemelike bol bol istirahat et canım 🥰 benim aniden oldu bi sorun gözükmüyordu tedbirsiz yakalandım 😂 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 💋
Bebus Eminesss genelde ultrason hep daha fazla gösteriyo diyolae o yüzden sordum . Bugün bende gittim kontrole bebek 1900 gramdı 33 haftalık doktor biraz geride dedi
Sjsjdkskaa Eminesss benim de bugün usg de 1920 gr çıktı 30 haftadayım. Kilosu fazla suyum fazla erken doğum olabilir dedi. Siz böyle yazınca bi korkmadım değil 🥺
Eminesss Bebus belli olmaz canım benim net çıkmıyor zaten ya eksik ya fazla çıkıyor genelde Sağlıklı olsun da zayıf olsun Allah kucağına almayı nasip etsin 🥰
Ozqemrt Selimem allah razı olsun bol dua istiyorum bizide unutmayın dualarda dayanır insallah nst ultrason acıklık muayenesi tükendim artık
Gulsahtavlaci Canm bende 35 haftalık doğum yaptım 11.günümüz bugün gebelik zehirlenmesi vardı hemen ciğer geliştirici iğne yapıldı küvezde bile kalmadı sende korkma hiç 🌹
Ozqemrt Gulsahtavlaci çok sevindim umarım bizde kalmayız 2.doz yapıldı bizede igne bekliyoruz tesekkürler moral oldu
addie487 Ozqemrt maşallah kilosu iyiymiş yakınlarda küvezli nakil edilebilecek başka hastane varsa dert etme. Umuyorum ki çok fazla da kalmaz zaten küvezde 🙏🏻 Allah yardımcın olsun. Doğru zamanında sağ salim kavuşun bebeğinizle inşallah 🤗
Deslem Ozqemrt canım nasıl bi sancı geldi kaç gündür bende de var sancılar ayağa kalkınca özellikle çok artıyor belimden çok zorluyor senin nasıldı ne şekilde gittim hastaneye