Merhaba kızlar 38+3 haftalık gebeyim bugün kontrole gittim doktor çatı muayenesi yaptı açılma var 2cm ama bebek yuksrda daha inmemiş dedi hareket et sürekli dedi ama benim zaten 3 yaşında oğlum var ve doğru düzgün oturamiyorm bile normal doğum oldu o. Bunda da öyle istiyorum suni sancı vermeyelim sana daha erken dedi ama hiç düşünmüyorm suni sanciyi çünkü oğlumda 15 saat çektim galiba 🙄 napmak lazım yardımcı olur musunuz?