RumeysAAT Merhabalar bugün doktora gittim 5. Haftamdayım doktor gelişim göremiyorum gelişmemiş dedi ya çok küçük olduğu için , yada gelişmiyor dedi . Böyle yaşayıp gelişen bebeğiniz oldumu su an çok üzüldüm 😔
Asumann RumeysAAT son adet tarihinize göre mi 5 haftalık acaba. Eğer öyleyse keseniz bile gözükmeyebilir bu gayet normal
Selma2401 RumeysAAT Aynısı başıma geldi son adet tarihime göre 7 haftada ilk kontrolüme gitmiştim doktor 3-4 haftalık dedi kanama alanım göründüğü için progestan verdi 1 hafta sonra tekrar gittim 5 haftalık dedi bebek gelişmiş gelişmemiş herhangi bişey söylemedi normal olan da bu zaten. covıdden dolayı 2 aya yakın bir süre gitmedim doktor da gelme demişti zaten geçen hafta gittim son adet tarihimle uyuştu. yani bu haftalarda çok normal ama ilk başta ben de korkmuştum. çok kafama takmıştım. üzülme derim. zaten geç döllenme olmasa bile bebek önden de gidebiliyor geriden de gelebiliyor herkesin adet tarihine göre doğuma kadar düzenli devam etmiyor
Wonderanne RumeysAAT ben 6+0da bebeği gördüm canım bence bekle bir iki hafta sonra başka doktora git geç döllenme olabilir Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaAllah
prensannesi_ RumeysAAT bence doktorunu hemen değiş 5 haftalık gebelikten ne bekliyorum bebek belki daha oluşmadı bile yeni yeni oluşuyor ben doktorumdan bu konuda çok memnunum kalp atisini alamamış bir hafta sonra çağırdı oluşmuş kalbi atıyor sıkıntı yok geçen hafta yoktu bekledim korkutmak istemedim dedi sonradan geç döllenme olduğunu anladık ultrasona göre gidiyoruz simdi
Lionss Canım tam 5 haftalıksa küçük olabilir daha ve kese gördümü ? Geç döllenme olabilir hemen olumsuz konuşan doktorlardan nefret ediyorum . Üzme sen dua et ne olursa olsun 10 haftaya kadar bekle lekelenme kanama var mı ?
RumeysAAT Lionss hayır kanamam yok lekenden vs yok sadece kasık agrılarım var bunun için geçen hafta progestan vermişti
Ozemmerdn Ya bu doktorlar varya!! 5 haftada bebegi nerden gormus acaba. Bebek daha keseye gelmedi bile. Hic canini skma o gerizekali doktor müsbettesine de daha gtme. Hemen doktorunu degis. Ben 5+4 de keseyi gordum bebek daha yoktu icinde 6*4 de bebegi gorduk kesenin icinde. Canini hic skma
Ozemmerdn Hala bakıp bakıp sinirleniyorum. 5. Haftada sana bebek gelismemis diyen doktor da doktor mu acaba. Sana bir kardes tavsiyesi sakın ona gtme bidaha 2 hafta snra baska bi doktora git hem bebegini hem kalp atisini duyacaksin insallah. Sakin uzuntuye kapilma
RumeysAAT Ozemmerdn zaten bu sondu özel hastane olmasına rağmen ilgi tebessüm 0 hamile olduğumu öğrendiğimden beri bana kan testi bile yapmadı doktor bugün de böyle diyince sonlandırdık gitmeyi başka doktora gidicem
RumeysAAT Asumann Asumann hayır son adet tarihime göre 8-9 haftalık ama doktor geçen hafta 4 Haftalık dedi
Btl_89 RumeysAAT ilk hamileliğinse neden Progestan verdi düşüğün mü var öncesinde. Hey Allah’ın ne bekliyordu beş haftalık bebek öpücük mü atacaktı mal insan ya. Boşver takma onu 2 hafta sonra başka doktora git
Asumann RumeysAAT o zaman biraz sıkıntılı gebelik olabilir. Siz yinede biraz daha bekleyin geç döllenme falan olmuş olabiliyor hemen umudunuzu kaybetmeyin dedim
RumeysAAT Btl_89 hayır ilk hamileliğim benim düşük vs yaşamadım kanamam da yok sadece kasıklarım agrıyor, dediğim gibi ya kan birikimi yada gelişmekte olan 2. Bir bebek dedi
RumeysAAT RumeysAAT hayır dün gittiğimde ikiside duruyor dedi. Gene söylüyorum bu kem birikimi de olabilir ikiz bir gebelikte olabilir ama bir gelişme yok dedi. Başka doktora gidicem ya yarın gidicem yada haftaya kararsızım bu konuda
Selma2401 RumeysAAT evet kayboldu çok şükür sende bi hafta bekle bence bebeği de görme ihtimalin oluşur hamilelikte doktor çok önemli gerçekten
Btl_89 RumeysAAT yarın git kuzum saçmalamış benim bir düşüğüm oldu ikinci hamilelikte düşüğü önlemek için progestan verdi ben kullanmadım gerçi çünkü herşeynnormal yolunda gerek görmedim kullanmaya işin aslı ama yarın git muhakkak bence
zeome 5 haftada bebek minnacık belki gorunmuyor bile nerden anlamış gelişip gelişmedigini ⅞ haftalarında tekrar görün veya başka bi doktora görün cnm