merveonl Duyduy valla bana dr aciya dayanamıyorsun cati muanesjnde dedı acılmam da var 1 parmak ama istersen sessryan yapayım dedı sabah gel ddi bende hafta sonu gecsin dusuncem dedim 😂😂😂
merveonl NurdanHakan benimde simdi uyumam gereken yerde uyumuyorum İstahim Da azaldı gibi uyumadigim icin cok pişman olcam 😂😂
ParamedikAnne Benimde son 5 gün kızlar planlı sezeryan olcam Perşembe günü Allah nasip ederse heyecan korku stres merak hepsi var😌
eymaSnmezTopal deletedmom11 baharoksuz benimde son 3 gün 40 hafta olucam doktor perşembe sabah gel dedi o zamana kadar bi problem olmazsa banada suni verir sanırım hala tık yok bendede
Tugba merveonl benim son 2 günüm neler hissettiğimi anlatamam☹ Zaman çook yavaşladı sanki. Korku endişe stres heyecan mutluluk üzüntü hüzün .. hepsi bir arada oyle yoruyorki son saatleri beklemek
Gry Son 6 gün ama hiç bi belirtim yok. 😔 çatı muayanesi vs de olmadım henüz pazartesi kontrolüm var. Normal doğum istiyorum acaba doğum şeklim kesin belli olur mı pazartesi😕
Snamp NurdanHakan benimde 17 16 oldu tabi an itibariyle malum 00:00dan sonra 😊aynen ben de bi yandan temizliği bitirmeye çalışıyorum işlerim bitsin de öyle bakalım alınacak 1 2 eksik şey var ayy uyku akşam erkenden sızıp kalıyorum bu saatlerdede uyku tutmuyor ellerim ayaklarım şiş yüzüm şiş
eylulay34 merveonl 36+2yiz simdilik normal dogum görünüyor son haftalarda bir aksiljk olmazsa insallah
dlrgktn merveonl benımde 11 gün kaldı çok heycanlıyım stressliyim biraz korku var karmaşık duygular içindeyim inşallah yaşadığım stressim bu guzelliğin önüne geçmez tadını çıkarırım doğum anının
ilaydanurhavvat merveonl ayyy sağlıkla kucağına al inşallah 😍❤ Darısı başımıza inşallah bizde de şafak 122😍❤Çabucak geçer inşallah