Emos2424 merveonl 14 gunum var zaman gecmiyor tek istedigim dogsun bi kerede kurtulayim alayim kucagima kimselere vermiyim canimla canim hayali bile bu kadar guzelken kendi nasildir acaba 😊 normal olcak insallah agri olunca sevinen biri oldum 😂😂
Yasdem merveonl vallahi benim son 4 görünene göre ama artık çok ağır geliyor penguenleştim resmen ve sancılar daha sertleşti bi doğsa hayırlısıyla benim normal gibi gözüküyor ama son dakika ne olur bilinmez tabi
deletedmom11 Benmde 20 😒 berbat geçiyo eğiLemiyorum yürüyemiyorum nefesim yetmiyo perişanLık tansiyon😒 doğsada kurtuLsak bi eski enerjimi özLedim 💃🏽💃🏽 NormaL oLcak benm ikinci normaLim bu
Busedoruk deletedmom11 ben cok cesaretliydim normale nedense bu aralarcok korkuyorum 28.haftadayiz daha ama doguramazsam panigi sardi
Babygirl deletedmom11 merhabalar çok az kalmış sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻🙋🏻♀️ Bebeğiniz Doğum kanalına girmiş mi benim de 24 gün kaldı henüz kanala girmemiş ilk gebeliğim kaçıncı haftada Doğum kanalına gırıyor bebek bilginiz var mı
Emos2424 Busedoruk o oluyor ya inan iki gundur cesaretim var dogsun istiyorum olmuyor ben tam yeniden korkmaya baslarim o gelir 🤗
deletedmom11 Busedoruk bişi oLmaz yoL beLLi çıkış beLLi korkunun eceLe faydası yok çıkacak bi şekiLde 😂😂 o yüzden keyfini çıkar sona yaklaşıyosun tadını çıkar hamiLeLiğin
Sevde123 10 gün müüü? Ooo daha çok varmış oda bişey mi canım bizimde 118 güncük kaldı 😓😒 Şaka bi yana Rabbim yardımcınız olsun tek sancida kurtarsin🤗 darısı da benim gibi şafağı karanlık olan hamislere olsun😊
Busedoruk deletedmom11 cok sinirli bi hamilelik donemi geciriyorum muhtemelen bebegim dogunca 😡 bu sekil bakacak ilk 😂 dogsunda saglicakla demen gibi korkunun ecele.faydasi yok 😊
deletedmom11 Babygirl kanaLa girdikden sonra doğm başLangıcı sancıLar girip çıkıyo eğer baş aşağıysa kanaLa girmesi kasıLmaLarının artmasına göre değişiyo benmde kanaLın başında bekLiyo heraLde ki yaLancı sancıLarm sıklaşıyo bazen doğum beLirtiLeride başLadı yakında geLir bakaLım
deletedmom11 Busedoruk sinirLi hamiLeLik geçiriyosan bebeğin huysuz oLur 😂😂 gazdan çok çekecen demekki sen herkese çektirdin oda sana çektircek şmdiden ganiii ganiiii Allah sabır wersin
merveonl ilaydanurhavvat evet canim ilk gebelik normal istiyorim ama doguramazsam korkusu sardı bu yuzden sezeryan olcam galiba 🙄🙄 ama kıyamıorm Da kafam 2 milyon oldu
Busedoruk deletedmom11 yok kimseye cektirmedim bisey oldu diyelim.gittim kendi kendime sinirlendim 😁 oyle onla kavga bunla dovus laf dalaşı yapmadim sinirlenip içime attım 😊
eymaSnmezTopal deletedmom11 baharoksuz benimde son 3 gün 40 hafta olucam doktor perşembe sabah gel dedi o zamana kadar bi problem olmazsa banada suni verir sanırım hala tık yok bendede
baharoksuz benimde 3gunum kaldi hic tik yok bende eğer kendi sancisiyla gelmezse carsmba gunu suni verckler bana ve ben cok korkuyorum dua edin bna kizlar kendi sancimla dogurayim🤲🏻🤲🏻💕💕rabbim hepimizin yardimcisi olsun🙏🏻🙏🏻
deletedmom11 Busedoruk he o zaman sıkıntı yok 😂😂😂😂 benmde topçu oLcak heraLde yada tekwando oynayacak yeri kaLmadığı haLde haLa fuLL time göbeği hopLatmaya dewam ediyo