Zng muhtemelen senin de ic karnin genis dediklerinden. Benim de oyle 8.aya girdik ama karnim hala cok cikmadi ve 18-19.haftalarda mide yanmam baslamisti. Rennie duo surup vermisti doktorum, basta iyi geliyodu. 30.haftada artik lansor kullanmaya basladim. Ne sut ne yogurt ne maden suyu, hicbi sey gecirmedi benimkini. Mideme bisey gitmesi yetiyodu, oturamiyodum yatamiyodum. Artik yemek yiyemicek hale gelmistim. Mideme baski oldukca kotulestim. Ama simdi rahatim sukur. Doktorunla gorus canim. Yatmaya yakin bisey yememeye calis. Gebelik reflusu dedikleri bu maalesef.