Fatosk06 Tgbab kanama falan yaşamadım ama canım hiç beyaz akıntı dışında hiç bişey olmadı kafam çok karıştı
Tgbab Fatosk06 bende geçirdim kimyasal gebelikte kanama olmuyor genelde çünkü rahim sağlıksız bir sperm olduğı için içine alıp döllemiyor . Testlerde pozitif çıktı benim 2 gün sonra iki katına çıkması gerekirken sıfırlanmıstı
Buse0911 Gokcenurr1 bn canm. Ama kurtaj olmadm kendisinin dusmesini bekledik.dustude,smdi 6bucuk aylik hamileyim o dusugumden snra adet ol.adan hamile kaldm uzulme vardr bi hayr tevvkkul et canm rabbim sagliksiz gebeligi tutmuyor
Gokcenurr1 Buse0911 sizlerin böyle yorumunu görünce çok seviniyorum inşallah canım böyle gebeliklerde 1 ayagi karında oluyor derler ardından gelir derler ama sağlıklı olsun tekrar aynu şeyi yasamak istemiyorum
Fatosk06 Tgbab Bilgisizim bu konularda ilk gebeliğim olucakti canım Allah hayırlısını versin bakalım yarın ne diyecek doktor
Fatosk06 Tgbab şuanda kasık ağrım var hafif batma şeklinde iyice kendimizin doktoru olduk psikolojim bozuldu
Fatosk06 Benim adetim 12 gün gecikti işte geçen hafta pozitif çıktı kan ve idrar sonucum 2 gün önce göremedi doktor çok yeni oldugundan görünmüyor olabilir dedi yarın kanıma bakacak
fatmanurkorkmaz1806 Gokcenurr1 bende de aynı şeyler oldu ben bekledim herhangi bir ağrım sızım yoktu 11 hafatlikken gördüm bebgimi geç döllenmeymis 🥰 şimdi 22 haftaligiz 💕