Kızlarr 16 haftadayken bi tıp merkezine gittim doktorum yok diye rutin kontrol bayan doktor kız dedi bugün detaylı için gittik hem bebek çok dönmedi hemde daha küçük olduğu için doktor pek bakamadı 3 Haziran’a gün verdi 22 haftada net görürüz bidaha gelin dedi ama bi de demesin mi bu bebeğin pipisi var biz şok olduk üzülmedim ama şaşırdım bence detaylıya gitmeden heveslenmeyin yazmak istedim anneler sevgilerle☘️