Ali Pekince basinsan beri takipli oldugum doktor 38+5te cati muayenesi yapti ve bebegin suyu az catin dar bebek kilolu normal olmaz 2 gun icinde sezeryan yapalim dedi ayni aksam malatyada yeni yapilan kadin dogumda muayene oldum herseyin normal, normal dogum yapabilecegimi söylediler o anda Ali Pekince benim icin bitti. Oysaki 9 ay biyinca guvenerek gitmistim ama her ozel doktoru gibi sezeryan istedi