Mine8191 Hayırlı akşamlar kızlar 10+0 oldum şükürler olsun nasılsınız sizlerde de kaşık ağrısı gaz ağrıları oluyor mu çok panik oluyorum
rmysrmys Kasık ağrıları ilk haftalar da cok oluyordu bende o azaldı ama gaz ve gaz sancıları devam ediyor canım. Hormonel değişime bağlıyorum
rmysrmys Benimde bir kaybım var. Inşallah bu sefer sağlıklıdır sizinde benimde. Kanama olmadığı sürece korkmayın inşallah bir sıkıntı olmaz