symslmz Kızlar merhaba 6+2yiz iki gündür özellikle sol kasığımda batma gibi bıçak saplama gibi ara ara gelem bi hissiyat var nedeni ne olabilir
Ozlmmoz symslmz canım nedeni bebek😂 benimde ilk hamileliğimde öyle olmuştu sol kasığımda iğne batması oluyordu soldan yumurtlamışım şimdi 32 haftalığım kızı mı bekliyorum 😍
Buse-yurt Benim de iki gündür öyle canım 8 hafta olduk bugün doktora muayene gittiğimde sordum normal dedi bebek kendine yer yaptığı için ve yavaş yavaş büyüdüğü için oluyormuş. İlk gebelik olunca evham yapıyoruz haliyle 🥰