Zeynepekr Tubik_3445 Bende bugün videosunu izledim . Travel almak istemiyorum o yüzden yenidoğandan itibaren kabin boy bakıyorum. Bebeğim kış bebeği olacak o yüzden bana çok korunaklı gelmedi. Bide taşıdığı kilo az geldi .
Tubik_3445 Zeynepekr 25 kg kadar taşıma kapasitesi var yazıyordu ama baston tarzı arabalar içinde yinede dayanaklı benim bebegımde kıs bebeği olcak yaza 6 aylık olduğunda tam kullanmaya başlarım diye düşündüm
Zeynepekr Tubik_3445 Tanıtım videosunda puset aparatı kışlık ayak örtüsü vs bişeyden bahsetmemişler gidip görmek gerekecek . Yoya bebek arabası var bide ona da bakabilirsiniz