Yatak odası alanım kısıtlı olduğundan dolayı sepet beşik almayı düşünüyorum. Çevremde kullanan kimse olmadığı için nette bazı yorumları okuduğumda kimisi çok memnun kimisi 6. Aya kadar kullanabildik diyor. Çok arada kaldım 🤷🏼♀️ Kullanan anneler memnun musunuz kaç aya kadar kullandınız ? Önerilerinize ihtiyacım var 🙇🏼♀️