Esra_gunes Slm kizlar 35 haftama bugun girdim goren herkes karnin assagilamis diyor acaba erken dogum belirtisimi Allah korusun su ana kadar her kontrollerim normaldi , yoksa normal mi bu haftalarda inmesi varmi benim gibi olan filirlerinizi merak ediyorum
Merve_17 Esra_gunes Benimde 34 haftalıkken indi ara ara sancımda oluyor 38 haftalıgım hala gelmeye niyeti yok korkma inşallah erken gelmez ama en yakın zamanda doktora gidince sor yinede için rahat etsin
Esra_gunes Merve_17 sagol canim dr 2 hafta sonra insallah simdiyz kadar bir sikintim yok arada sertlesme oluyor oda normal demisti dr um nsallah bizde hayirlisiyla 38 bir gelelim sonrasi normal zaten sizede simdiden kolay dogumlar diliyorum 🙏
Merve_17 Esra_gunes Amin inşallah canım aynen öyle normal kalbini ferah tut 🌸 Rabbim bütün hamişlere yardım etsin sağlıkla alalım evlatlarımızı inşallah 🤲🏻