ozgeecan9 Denizesin aynen canım yumurtlamanın yüksek olduğu günle birlikte sayıp yapmıştım ben. Normalde catlamadan sayın diyorlar ama bilmiyorum
Aslihansan Papatya24 canım benim yaptığım da erken testlerdendi 6 gün önce öğrenirsiniz diyodu üzerinde ama yok silik bile çıkmadı🙈 bencede en azından 2 gün bekle silik de olsa çıkar iki güne inşallah ☺️
Papatya24 ozgeecan9 İnşallah siz güzel haberi bugünlerde alırsınız sonra da ben ve tabi tüm isteyenler🐣♥️
ozgeecan9 Papatya24 aminnn canım insallahh🤲🏼❤️ Tüm bekleyen ve isteyen herkese rabbim tez zamanda nasip etsin. Yarın 12.günüm akşam bi test yapmayı planlıyorum😊
Papatya24 Bugün test yaptım ovülasyona göre çizginin koyu olduğu günden 9 gün sonra adete 6-7 gün var tek çizgi bence olsa silik çıkardı erken testte üzgünüm😕