Cengizelif ay bende muhtemelen cumartesi doğum yapacam ama belirsiz benimki 😁 40+2 haftalığım. Bugün doktor randevum vardi. 3 gün sonra tekrar gel dedi. Tekrar nst cekilip .açıklığa bakilacak. Eger açıklik varsa hemen yatış yapıp doğum yapacam. Cumartesi arefe günü birde 😀 normal dogum benim ki