Esra4627 sağlıkla gelsin kuzucuk🌸ama çok gibi değil mi..zaten artık 1 gece kalıyorsun hadi 2 olsun biberon tavsiye etmiyolar,sğer süt gelmezse şırıngayla veriyolar anne gögsunu tutsun diye..bebek için havlu ne için? Önceden yıkıyolardk ama şimdi kakasını anne karnında yaparsa yıkıyolar zaten müslinin var onunla silerler..bende bebişe 1 tane 10 nlu takımını koyucam illk dığduğunda çıtçıtlı ve tulum şapka çorap battaniyesini vericem,yedek olarakta bi tulum bi alt üst takım 2 tane de çıt çıtlı bi tane şapka bi tane çorap yeter dedim sonuçra 1 gece hadi 2 de kalıcaz