Merhaba öncelikle arkadaşlar hatırlayanlar vardır belki 2 ay önce süt hormonu yüksek çıktı doktor ilaç vermişti dostinex cumartesi test yaptırdım düştü çok şükür 2 ye düşmüş 53 den bugün kontrol gittim doktor 10 Nisan da regl bitti 17 Nisan da gel yumurta oluşumu varmı bakalım ddi varsa çatlatma iğnesi yapacakmış yoksa ona göre ilaç verecekmiş ins hayırlı haberlerle dönerim teyze olursunuz ins mayıs da. Bu arada bugün kandil herkese dua ediyorum hamile olanlar sağ salim kucaklarna alırsnz bebek düşünenlerin ellerini Rabbim boş bırakmasın. Benimle aynı durumları yaşayan varmı yumurta oluşumu için DM yapmama gerek var mı