Çok erken olmuş bence de ben transferden 15 gün sonra baktırdım 40 çıkmıştı çok sevinmiştim tabi sürekli sıfır gördüğüm için ama sonra düştü hormon ilaçları kullanıldığı için o civarda çıkması normal demişlerdi 15 gün sonra baktırmalısın sonra iki gün e bir iki katına çıkması gerekir değerin inşallah dileğine kavuşursun zor bi süreç bol sabır diliyorum 🙏🙏