Merlin00 Kizlar 7 haftalik hamileyim. Midem cok bulaniyor. Ilac kullanmiyorum burda yorumlarda okudum prilam diye ilac varmis. Eczanede yok. Yarin getirtcekler. Internette bulantiya en iyi gelen sey zencefilmis. Evde toz zencefil var. Nasil kullaniliyor🙄
Fts2020 Merlin00 ben bogaz agrım için toz zencefili balla karıştırp yemiştim cok yemedim zarar eder diye doktorma danışp yapmıştım
UrasEgeninannesi Merlin00 canım doktoruna danışmadan ilaç kullanma. Bende 8.haftada başlamıştı aralıksız 14 e kadar devam etti. Sonra rahatladım çok şükür
_Koncuy_ Merlin00 Canım zencefil mide bulantısına iyi geliyor, doktorum bana çayını yapıp içebilirsin demişti ama tozdan çayı oluyor mu nasıl oluyor bilmiyorum
Dilekcetin Merlin00 canım bende kullandim ama doktorum çok icme 2 3 gunde 1 cay bardağı falan demişti.sicak suya 1 cay kaşığı zencefil 1 tatli kaşığı bal ve bir kaç damla limon sıkıp iciyordum ben boğaz agrım vardı onun için içmiştim.sende çok içme bebege zarari olabilir