Ysmn_ckr benimde oldu özellikle 8 haftalıkken akşamları. Duramadım uyuyamadım çok berbat bir durum. Şuan 10+4′deyiz, ikiz. Dünden bu yana sanki tekrar başladı hafif hafif. Ayaklarım da oluyor benim sadece.Normalde kendimi bildim bileli ayaklarım asla ısınmaz. Eşiminde genetik el ve ayakları ateş gibidir yaz kış. Hatta geceleri uyuyamaz çoğu zaman, özellikle yaz ayında. Şikayet ederdim hep senin yüZünden bende uyuyamıyorum diye. Adamın halinden anladım artık, zor bir durum 😏