TueTrker Bazıları zararlı, Bazıları zararsız diyor ama ben hergün 1 bardak içiyorum sizlerinde düşüncelerinizi merak ediyorum
1987gokce TueTrker sanırım içinde kafein var o yüzden zararlı deniliyor ama doktorunuza danışmak en iyisi.
AycanFb TueTrker canım bende zararlı olduğunu duydum şuan birisi çıkıp zararsız desede güvenip içimem🤣🤣🤣 Çünkü çoğunluk zararlıdan yana🙄
ertugrulunannesi TueTrker bende her gün bir bardak içtim bir ara. Bir zararı yok bence bir bardaktan fazla olmasın demişti doktorum
BusraG Ben biyerde okudum bitki çaylarının iyi veya kötü bi etki verip vermediği daha kanıtlanmamış bu yüzden bir açıklama yoktu bununla ilgili
Zuve TueTrker bir kere nile zarali oldigunu duysaniz bence icmemeniz icin yeterli bir sebeb olmali🙂 ben de zararli diye duydum