pnrakl yani korkuyorum yapabilsem tercih ederdim zaten. Ben de normal istemiyorum,keyfi değil bunun nedeni korku. Öyle anlayabilcekleri boyutta bir korku değil ki. Bu kadar özel bişeyi kimseye açıklamak zorunda değiliz🤷♀️ Yapamam bişey olursa senden bilirim de gerekirse eşine, eğer seninki de benimki gibi fobi boyutundaysa. Çünkü benim doktorum bu kadar korkarken gerçekten başaramayabilirsin, ben normalde normal doğum taraftarıyım ama doğum sadece fizyolojik bir olay değildir psikolojik olarak da hazır olmalısın dedi.