Kızlar merhaba 40+1 haftalığız oğlumla dün gece sancı vurdu hastaneye gittim hala açıklık 1 parmak 🤦♀️ ne yaptıysam açılma olmadı sabaha nöbetçi doktor tekrar kendi doktoruma görünmemi tavsiye etti bu sabah erken saatlerde doktoruma muane oldum açıklık aynı cuma gününe kadar bekleyelim suni sancı verelim eğer açılma olmazsa sezeryana alırız dedi bebeğimin eşi gününü tamamlamış yaşlanmaya başlamış dedi ama ne sancım var şuan nede Bi belirti hep normal ve kendi sancım la doğum olsun istiyordum ama nasip olmıcak sanırım kızlar lütfen dua edin bana sezeryan dan çok korkuyorum ilk hamileliğim Meryem Ana otunu da aldım bide onu denicem tabi nasıl yapılıyor bilmiyorum araştırıcam artık 🙄 kızlar şöyle yapsan mutlaka açılman olur dediğiniz bişey varsa Allah razısı için benimle paylaşın. Şimdiden teşekkür ederim 🤲