Aysenurtimurcin Arkadaslar 29 haftalıgım mide yanmalarım başladı boğazım yanıyo sanki ne yesem fena oluyorum ne iyi gelir
hhb53 Aysenurtimurcin birde yanmaması için yemekleri yavas yemek lazım. Çok yaglı ve baharatlı yemeklerden kacının
Aygul01 Aysenurtimurcin baharatli yemeklerden/ ürünlerden mümkün olduğu kadar uzak dur. Aşırı tuz salça gibi mesela bunlar hep yanma yapar. Ben süt içiyorum iyi geliyor bazende sadece soguk su iyi geliyor bazen hiç bisey iyi gelmiyor 😹 cok aşırı şekerlide yeme oda yanma yapar bu arada. Ben bide geçen Rennie’nin şurubunu aldım. Oda fayda ediyor.
Fyzarsln Aysenurtimurcin aynı durum bende de var. Midemden ziyade boğazım çok kötü yanıyor ve denediysem rahatlatmadı. Doktorun verdiği ilaç bile 😞
NehirN Aysenurtimurcin Esom40 hap sor dr al derse al canım resmen mucize bir hap bana dr um vermişti her gün dua etmiştim dr a
Aysenurtimurcin hhb53 ya dikkat ediyorum aslında bütğn gün hiç yemesem yine oluyo zeytinyaglı yapıyorum genelde
Aysenurtimurcin Aygul01 rennie tablet vardı bitmiş sanırım cıkıp alcam eczaneden o biraz kesiyodu sanki mahfetti ya acım yemek yiyemiyorum
KYB88 Ben de 27. haftadayım, aynı dertten muzdaribim. Doktorum gaviscon verdi. Yemeklerden sonra bir tatlı kaşığı içiyorum, iyi geliyor.
Aysenurtimurcin KYB88 onuda cok duydum ama kullanmadım canım hiç geçmiş olsun hepimize bi an evvel atlatsak yaaaa
Aysenurtimurcin Fyzarsln aynı midede bişey yokta bogazım yanıyo ayıptır sölemesi geğirio duruyom istemeden elimde değil
edaeses Aysenurtimurcin 37 haftadayım hala geçmedi ne yapsam geçmiyor uykumdan uyanıyor öyle kötü bir yanma doktorum aç karnına bi ilaç verdi istersen doktoruna danış
Bulantii Aysenurtimurcin benimde bulantım geçti oh şükür derken yanmalar başladı sırtıma vuruyor ağrısı. Şimdilik idare ediyorum dayanamadığım zaman parol içiyorum ağrısını kessin diye. Ama zorluyor. Süt soda banamısın demiyor 🤷♀️şuracıkta bekleyim belki bi umut bişeyler çıkar. Bi de ağzımda kötü tat oluluyo sizde de oluyomu?
Aysenurtimurcin Bulantii evet canım oluyo dişlerimi fırcalıyorum sürekli soda limon yapıyorum yok sırt değil ama bel agrım cok var benım mahfedıo gece uyutmuyo saga sola dönmekten yastıkları yığdım bacak arama anca öyle rahat edıyom
Bulantii Aysenurtimurcin yok canım benim mide ağrım sırtıma vuruyor. Sürekli bi geğirme hali. Yanıyo cayır cayır. Su dahi içsem yanıyor. Sodayla biraz duruyor ama geri başlıyor. Ben portakal suyu filan içiyodum her gün doktorum yasakladı onları. Stabil yicen dedi de normalde acısız baharatsız yemeyiyordum ben, şimdi saman yiyormuşum gibi yediğimden tat filan almıyorum. O ağızdaki tadı da normal bulantıdan sanıyordum meğer ağrıdan kaynaklıymış bulantı geçti şükür o ağrı başlayınca ağzım leş gibi. Gargaralar macunlar hiç fayda etmiyor 😂
NehirN Aysenurtimurcin https://images.app.goo.gl/wxMcPkNANb9jLbj79 bu adresten görebilirisin canım. Benim hayatımı kurtaran ilaçtır 😄👍🏻
Zllmjjdr Yaklaşık 25. Haftadan beri ben de öyleyim 🥴 şuan 36+5 im gaviscon şurup diliyorum sürekli bi de eğer tatlı yersem çikolata mesela öldürüyor beni uzak durmaya çalışıyorum öyle deneyin 🤗