Gksn1993 Mart ayında suni sancı ile doğum yaptım. Benim daha öncesinde de yalancı sancılarım (kasılma) oluyordu nst ile de gözüküyordu ama bebeğimin suyu azaldığı ve kilosu düşük olduğu için sancı ile başlatıldı doğal olarak kendi sancımın gelmesini beklemedik öyle olduğu zaman fark olmuyordur sanırım. Şöyle ki; karnının alt kısmında rahim kaslarınız kasılıyor ve hafif hafif ağrı giriyor adet ağrısı gibi hafif sonrasında dakika düşüp ağrı 3 dakikaya düşüyor kasılma uzun sürüyor bu bende dediğim gibi alt kısımda kasılma (toplanma) olarak oldu.